Bli bättre på att ge, be om och ta emot feedback

Feedback är nyckeln i kommunikation och en förutsättning för goda och långsiktiga relationer. Feedback är att bidra till någons utveckling genom att öka den andres medvetenhet. Den som får konstruktiv feedback blir medveten om vilka beteenden som orsakar ett problem och har möjlighet att förändra det.

Innehåll Aktuella utbildningstillfällen Administration av mina utbildningar

Detaljer
Kostnad
3400 kr (inkl. moms)

Innehåll

Korrigerande feedback innebär att sätta en gräns eller be om en förändring samtidigt som man bidrar till den andres utveckling.

  • Vad är feedback och vad syftar den till?
  • Olika sorters feedback.
  • Feedbacktrappan, förändringsvilja och motstånd.
  • Att ge feedback enligt 4-stegsmodellen.
  • Rollspel och reflektion.

Tid

09:30–16:30

Kursledare

Suzanne Elmqvist, SE Möjligheter 

Vad ingår

Kostnaden inkluderar för- och eftermiddagskaffe, lunch samt kursmaterial.

Betalning

Betalning ska ske senast 10 dagar efter erhållen faktura.

Transporter och logi

Deltagarna ansvarar själva för bokning av resa och logi samt kostnader för detta.

Återbud eller ändring av anmälan

Vid återbud mellan 1–4 veckor före kursstart debiteras halva kursavgiften. Vid återbud senare än 1 vecka före kursstart eller om kursdeltagaren uteblir, debiteras hela avgiften. Anmälan kan överlåtas på annan person i medlemsföretaget.

Aktuella utbildningstillfällen

Det finns inga aktuella utbildningstillfällen.

Administration av mina utbildningar

Ange den mejladress som användes i anmälan så får du en länk skickad till dig. Där kan du se vilka utbildningar du är anmäld till, hämta utbildningsmaterial och avanmäla dig.


Publicerad
den 7 juni, 2016
Uppdaterad
för 12 dagar sen